Do skorzystania z naprawy gwarancyjnej potrzebny jest dowód zakupu, produkt musi pochodzić z Oficjalnej Dystrybucji JBL w Polsce Suport Sp. z o.o. sp. k..
- Przed wysłaniem produktu do serwisu sprawdź czy produkt pochodzi z oficjalnej polskiej dystrybucji:
https://www.jbl.com.pl/sprawdz-urzadzenie - Urządzenie można wysłać do serwisu (lub do jego sprzedawcy) przesyłką rejestrowaną wcześniej wypełniając formularz reklamacyjny:
https://www.jbl.com.pl/reklamacja - Zgodnie z Kodeksem Cywilnym czynność dostarczenia sprzętu do serwisu
obciąża właściciela rzeczy, na koszt gwaranta.
Koszt ten jednak nie może przekroczyć uzasadnionych ekonomicznie kosztów transportu.Dla zrekompensowania kosztów dostarczenia sprzętu do serwisu uprawniony z gwarancji przedkłada gwarantowi dowód ich poniesienia.
W przesyłce powinien znajdować się wydrukowany formularz zgłoszeniowy, kserokopia polskiego dowodu zakupu oraz polska karta gwarancyjna.
Z serwisu urządzenie zostanie dostarczone kurierem na koszt serwisu.
Adres do wysyłki serwisowej:
Audio Video Serwis
Ul. Bohaterów Monte Cassino 1
40-231 Katowice
tel.: 032 / 255-21-48
e-mail: info@jblserwis.pl
Adres do wysyłki serwisowej:
Audio Video Serwis
Ul. Bohaterów Monte Cassino 1
40-231 Katowice
tel.: 032 / 255-21-48
e-mail: info@jblserwis.pl
Sprawdź status reklamacji: https://www.jbl.com.pl/sprawdz-status-reklamacji
Sprawdź czy produkt pochodzi z polskiej dystrybucji: https://www.jbl.com.pl/sprawdz-urzadzenie
Zgłoszenie naprawy pogwarancyjnej: http://www.audio-video.slask.pl/serwis/naprawa-pogwarancyjna
Urządzenie można dostarczyć osobiście lub wysłać na niżej podany adres.
Po wykonaniu diagnozy serwis informuje o przewidywanych kosztach naprawy.
W przypadku rezygnacji z naprawy klient ponosi koszt sprawdzenia / ekspertyzy sprzętu
Do przesyłki proszę dołączyć opis usterki oraz czytelny adres zwrotny wraz z numerem telefonu kontaktowego i adresem e-mail.
Adres serwisu / wysyłki:
Audio Video Serwis
Ul. Bohaterów Monte Cassino 1
40-231 Katowice
tel.: 032 / 255-21-48
e-mail: info@jblserwis.pl
Pytania dotyczące naprawy prosimy kierować na wyżej podany adres e-mail.
Urządzenie można dostarczyć osobiście lub wysłać na niżej podany adres.
Po wykonaniu diagnozy serwis informuje o przewidywanych kosztach naprawy.
W przypadku rezygnacji z naprawy klient ponosi koszt sprawdzenia / ekspertyzy sprzętu
Do przesyłki proszę dołączyć opis usterki oraz czytelny adres zwrotny wraz z numerem telefonu kontaktowego i adresem e-mail.
Adres serwisu / wysyłki:
Audio Video Serwis
Ul. Bohaterów Monte Cassino 1
40-231 Katowice
tel.: 032 / 255-21-48
e-mail: info@jblserwis.pl
Pytania dotyczące naprawy prosimy kierować na wyżej podany adres e-mail.